Házszabály

Köszöntjük a szálláshelyünkön!

Örömünkre szolgál, hogy ellátogatott városunkba, és vendégül láthatjuk. Röviden tájékoztatjuk házunk szabályairól, és néhány hasznos információval szolgálunk, hogy ezzel is kényelmesebbé tegyük itt tartózkodását.

1.) Check in – Check out információk
A szállóban recepciószolgálat működik 7.30-11.00 illetve 13.30-18.00 óráig.

A szobákat érkezési napon 14:00 órától biztosítjuk. A távozási napon a szobát 10:00 óráig kérjük elhagyni. Amennyiben a takarítással munkatársaink előbb végeznek, úgy a szobák 14 óra előtt is elfoglalhatóak.
Kérjük, hogy korábbi/késői érkezési szándékát szállodánk részére e-mailben vagy telefonon legyen kedves előre jelezni.

A szálláshelyen az alábbi módokon fizethet: készpénzzel EUR, HUF pénznemben, átutalással, bankkártyával (Visa, Mastercard ) Széchenyi Pihenőkártyát elfogadunk!

A szobák takarítása naponta 10:00-14:00 óra között történik.

Az áraink az ÁFA-t tartalmazzák, az idegenforgalmi adó a helyszínen külön fizetendő: 18 év felett 400 Ft/fő/éj.

Lemondási feltételek: A megrendelőnek a lemondást a szolgáltatóval minden esetben írásban kell közölnie.
Foglalását 7 nappal az érkezési dátum előttig szabadon lemondhatja, utána fizetendő díj mértéke, a foglalás összegének 100%-a.

Előlegfizetéssel nem garantált szobafoglalások esetében az érkezés napján 17.30-ig áll módunkban a szobát fenntartani. Előre látható későbbi érkezés esetén az érkezés időpontját kérjük előre jelezni. Lemondás esetén a befizetett előleget nem áll módunkban visszafizetni.

Háziállatot szállodánkban nem fogadunk.

2.) Szobakulcs
A vendégek bejelentkezéskor a regisztrációs lapok pontos kitöltése után személyenként 1 db mágneskártyát kapnak. A kulcskártya elvesztése, megsérülése esetén 5.000 Ft-os kártérítés fizetendő.

3.) Alapszolgáltatásaink
Vendégeink részére a szobaár a szálláson kívül az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza: reggelit, LCD TV, hajszárító, minibár, szobaszéf, egyedileg szabályozható légkondicionáló és fűtés fedett parkoló használatát, Wi-Fi elérhetőséget az egész házban.

4.) Biztonság
Értékeik megőrzésére a szállodai szobákban széf áll térítésmentesen rendelkezésre. A folyosón őrizetlenül hagyott értékekért felelősséget nem tudunk vállalni.

5.) Étkezés
A reggeli hétfő- szombat: 8:00-10:00 között, vasárnap: 8:30-10:00 között, a szállóval szemben található Garay Étteremben ( 7100 Szekszárd Garay tér 12.) fogyasztható el.

6.) Egyéb fogyasztás
A külön vásárolt ételt, italt kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatja a vendég, a berendezés megóvása mellett. A berendezésben okozott minden kárt a vendégnek kell megtérítenie. A mini bárból történt fogyasztást kérjük távozáskor jelezze.

7.) Egyéni elektromos készülékek
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.

8.) Tűzvédelem
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani.

9.) Dohányzás
A szálloda egész területén tilos a dohányzás! Dohányzás után a szobát szellőztetni kell, az távozás után egy napig nem kiadható, ezért a dohányzó fél köteles egy napi extra szobadíjat megfizetni.
Az épületben füstérzékelő berendezés működik. A dohányzásból eredő riasztás költségei a vendéget terhelik.
10.) A vendégek nyugalma
Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után.
Az épületbe állatot bevinni tilos!

11.) A szálló értékei
Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, terítőt stb. ) a szállodából kivinni tilos!

12.) Távozás a szobából
Kérjük Vendégeinket – a szobából való távozásuk előtt – győződjenek meg arról, hogy a vízcsapok ne maradjanak nyitva, a mágneskártyát pedig szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.

13.) Hibajelentés
Kérjük Vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.

14.) Károkozás
Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

Kérdése van?
További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.