Házszabály

Köszöntjük a szálláshelyünkön!

Örömünkre szolgál, hogy ellátogatott városunkba, és vendégül láthatjuk. Röviden tájékoztatjuk házunk szabályairól, és néhány hasznos információval szolgálunk, hogy ezzel is kényelmesebbé tegyük itt tartózkodását.

1.) Check in – Check out információk
A szállóban recepciószolgálat működik 7.30-11.00 illetve 13.30-18.00 óráig.

A szobákat érkezési napon 14:00 órától biztosítjuk. A távozási napon a szobát 10:00 óráig kérjük elhagyni. Amennyiben a takarítással munkatársaink előbb végeznek, úgy a szobák 14 óra előtt is elfoglalhatóak.
Kérjük, hogy korábbi/késői érkezési szándékát szállodánk részére e-mailben vagy telefonon legyen kedves előre jelezni.

A szálláshelyen az alábbi módokon fizethet: készpénzzel, HUF pénznemben, átutalással, bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro ) Széchenyi Pihenőkártyával.

A szobák takarítása naponta 10:00-14:00 óra között történik.

Az áraink az ÁFA-t tartalmazzák, az idegenforgalmi adó a helyszínen külön fizetendő: 18 év felett 400 Ft/fő/éj.

Lemondási feltételek: A megrendelőnek a lemondást a szolgáltatóval minden esetben írásban kell közölnie.
Foglalását 7 nappal az érkezési dátum előttig szabadon lemondhatja, utána fizetendő díj mértéke, a foglalás összegének 100%-a.

7 napon belüli lemondás esetén a befizetett előleget nem áll módunkban visszafizetni.

Háziállatot szállodánkban nem fogadunk.

2.) Szobakulcs
A vendégek bejelentkezéskor a regisztrációs lapok pontos kitöltése után személyenként 1 db mágneskártyát kapnak. A kulcskártya elvesztése, megsérülése esetén 5.000 Ft-os kártérítés fizetendő.

3.) Alapszolgáltatásaink
Vendégeink részére a szobaár a szálláson kívül az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza: reggelit, LCD TV, hajszárító, minibár, szobaszéf, egyedileg szabályozható légkondicionáló és fűtés, Wi-Fi elérhetőséget az egész házban.

4.) Parkolás
Szállodánk biztosít parkolót privát, zárt mélygarázsunkban (Kiskorzó tér 1.). Egy mágneskártya segítségével nyitható a garázs, amit a recepción tudnak átvenni bejelentkezéskor.
A szállóvendégeink számára a parkolóhely a 40.-től a 45.-ig van fenntartva.
Mélygarázsunk GPS koordinátái: 46.350255,18.703255

Parkolás díja: 1.900 Ft / nap / autó

Ezen felül számos fizetős parkoló található a szállodánk közelében. Bővebb információért kérjük, forduljon recepciónkhoz!

5.) Biztonság
Értékeik megőrzésére a szállodai szobákban széf áll térítésmentesen rendelkezésre. A folyosón őrizetlenül hagyott értékekért felelősséget nem tudunk vállalni.

6.) Étkezés
A reggeli hétfő- péntek: 7:30-10:30 között, szombaton és vasárnap 9:00 -10:30 között a Belvárosi Kávéházban (7100 Szekszárd, Garay tér 18.) fogyasztható el.

7.) Egyéb fogyasztás
 A mini bárból történt fogyasztást kérjük távozáskor jelezze.

8.) Egyéni elektromos készülékek
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.

9.) Tűzvédelem
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani.

10.) Dohányzás
A szálloda egész területén tilos a dohányzás!
Az épületben füstérzékelő berendezés működik. A dohányzásból eredő riasztás költségei a vendéget terhelik. Dohányzás esetén a kártérítés díja: 30.000 Ft. 

11.) A vendégek nyugalma
Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után.
Az épületbe állatot bevinni tilos!

12.) A szálló értékei
Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, terítőt stb. ) a szállodából kivinni tilos!

13.) Távozás a szobából
Kérjük Vendégeinket – a szobából való távozásuk előtt – győződjenek meg arról, hogy a vízcsapok ne maradjanak nyitva, a mágneskártyát pedig szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.

14.) Hibajelentés
Kérjük vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni illetve sürgős esetben az alábbi telefonszámon (+36-30/380-3528).

15.) Károkozás
Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

Kérdése van?
További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.